Často kladené otázky

FAQ

CHECK-IN, CHECK-OUT

V kolik hodin je check-in a check-out? Je možný jiný čas?

Standardní doba je 15:00 v den příjezdu a 10:00 v den odjezdu. Na tyto časy je také naprogramován vstupní kód, tedy platí jen v tomto časovém rozmezí. Případné změny jsou možné po domluvě předem a jsou zpoplatněny.

Je možné si nechat v apartmánech kufry před příjezdem/po odjezdu?

Apartmány nedisponují službou úschovy zavazadel. Je to tedy možné jen po předchozí domluvě, v závislosti na dostupnosti.

Je možné check-in či platbu vyřídit až na recepci?

Ne, apartmány nemají recepci, jsou samoobslužné.

Kde si vyzvednu klíče?

Pro ubytování nepotřebujete žádné klíče, stačí Vám kód, který získáte v aplikaci My Alfred. Při vjezdu do garáže, u vstupních dveří i u každého apartmánu je čtečka, kam čtyřmístný kód zadáte a potvrdíte #.

Musím při odjezdu něco udělat?

Dejte nám vědět, že odjíždíte a že pokojská může připravit pokoj pro další hosty – v aplikaci My Alfred proveďte online check-out. Poté stačí dveře apartmánu zabouchnout.

PLATBA

Zadával jsem číslo karty na Booking.com, proč mám platit znovu přes aplikaci?

Číslo karty Booking vyžaduje pro garanční účely, platbu za nás nevybírá. Toto můžete snadno ověřit kontrolou svého bankovního účtu.

Nevím, zda platba prošla/nelze mi zaplatit.

Zkontrolujte, zda máte na kartě dostatek prostředků či zda máte ve své bance povoleny online platby. Zda platba prošla ověříte snadno po přihlášení do aplikace My Alfred – pokud je kolonka „Platba“ zelená, je vše v pořádku.

Je možné platit na fakturu?

Ano, ale pouze po předchozí domluvě a platba musí být připsána před příjezdem.

Cestuji služebně, potřebuji na faktuře údaje zaměstnavatele.

Při platbě máte možnost své fakturační údaje zadat. Pokud i tak potřebujete něco upravit, neváhejte nás kontaktovat.

Neobdržel jsem fakturu za pobyt.

Faktura je automaticky zaslána při platbě na Vámi uvedený e-mail. Pokud nedorazila, zkuste zkontrolovat složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte.

APLIKACE MY ALFRED

Musím aplikaci stahovat?

Ne, aplikace je dostupná v jakémkoliv prohlížeči, ať už na telefonu, tabletu či počítači. Naleznete ji na adrese https://app.myalfred.cz.

Kde najdu svůj kód pro přihlášení do aplikace?

V potvrzení rezervace.

Aplikace se mi nechce zobrazit/hlásí chybu.

Zkuste z prohlížeče vyjet a znovu jej zapnout, případně vyzkoušet jiný prohlížeč.

Nevidím své číslo pokoje a vstupní kód.

Zřejmě nemáte splněné všechny kroky potřebné pro jeho získání. Všechny kolonky musí být zelené – check-in i platba.

WI-FI

Je v hotelu wifi připojení a jaké je heslo?

Ano, ve všech prostorech je k dispozici wifi zdarma pro naše hosty. Heslo naleznete v mailu v den příjezdu, případně na informačním letáčku přímo ve Vašem pokoji.

APARTMÁNY – vybavení, úklid

Co vše na apartmánu najdu za vybavení, jaké služby poskytujete?

Konkrétní vybavení naleznete na našem webu v sekci „Pokoje“, služby poté v záložce „Služby“.

Jak často probíhá úklid?

Každý pracovní den pokojská doplní do pokoje, co je potřeba. Při dlouhodobějších pobytech probíhá výměna lůžkovin a větší úklid jednou za týden. To je možné také na vyžádání. Neváhejte využít visačku „prosíme, uklidit pokoj“.

PARKOVÁNÍ

Je parkování zdarma a musíme jej rezervovat dopředu?

Parkování je zdarma, ale nelze jej bohužel rezervovat dopředu.

Co když jsou parkovací místa obsazena?

V tom případě prosíme využijte parkování v přilehlých ulicích, ve všedních dnech po 18 h a během víkendů zdarma. Nevyužívejte parkovací místa, která patří soukromým majitelům obyvatel domu. Za případné komplikace neneseme zodpovědnost.

Jak se dostanu k parkovacím místům?

Veškeré informace naleznete v sekci „Parkování“, včetně stručné mapky (také v sekci „Galerie“).

STRAVA

Podávají se na apartmánech snídaně?

Ne, apartmány neposkytují stravování, ale jsou plně vybaveny vším potřebným pro přípravu plnohodnotného jídla. Na každém apartmánu je také čajový a kávový set. V přízemí budovy doporučujeme Bistro Cajk, které podává snídaně, denní menu i večeře.